söndag 14 januari 2007

Två roliga tävlingar hos Scrapaddicted!

Scrapaddicted har inte mindre än tre tävlingar igång just nu! Du har chans att vinna varor för 1000:-!


Så här skriver Jane:
Tävling nr 1
Först har vi skisstävlingen där vinsten är ett scrappaket till ett värde utav ca. 150:-, samt det bästa:
ATT BLI GÄSTDESIGNER HOS OSS I FEBRUARI MÅNAD!

Du gör din Layout efter min skiss:
http://www.scrapaddicted.se
Skissen får tolkas fritt, men det ska synas att du utgått från skissen.

Du har fram till den 19 januari på dig att maila in ditt bidrag på
utmaning.scrapaddicted@gmail.com
(Gärna i upplösningen max 400 px)

Tävling nummer 2:
För mig är Scrapbooking ett sätt att bevara mina minnen. Ett sätt att få utlopp för min skapande sida, ett sätt att må bra!
De flesta som håller på med scrapbooking kan nog hålla med om att man, under tiden skapandet pågår, förlorar både tid och rum.
Scrapbooking är en hobby som gläder mer än en själv, den är lika uppskattad utav familjen och alla andra i ens närhet.

Nu vill jag att DU ska scrappa en LayOut/ett kort/ett altered item som jag kan ha i entren i webbshopen då och då – som visar vår hobby. Kanske gör du ett kort som går i min loggas nyanser, kanske gör du en LayOut som visar massor utav olika tekniker? Det är fritt fram för skapande och fantasi. Jag kommer att titta på helheten, och välja ut det eller de alster som talar till mig mest.

Bild på alstret vill jag att du mailar mig senast den 14 januari.
Ett bidrag per person.
Alla får vara med och tävla (inklusive mitt DT)

Den eller de alsterna jag väljer ut kommer att få vara med och dela på produkter värda 1000 kronor! Jag önskar att du inte visar upp ditt alster någon annan stans förrän jag gjort mitt val.

Maila alstret till
http://se.f281.mail.yahoo.com/ym/Compose?To=scrapaddicted@loberod.com

Inga kommentarer: